Afstemming en samenwerking

Een afgestemd en up to date pakket

  • De communicatiemiddelen hebben een herkenbare huisstijl en komen zoveel mogelijk volgens een vast basisontwerp tot stand. Voor bijzondere onderwerpen of kortlopende acties is een afwijkend ontwerp mogelijk.
  • Niet alles wordt als drukwerk geleverd; sommige items kun je alleen downloaden (voor online gebruik of om zelf te printen).
  • Offline (drukwerk) en online zien in elkaars verlengde: samen brengen zij de gehele boodschap. Offline gebruiken we bijvoorbeeld links en QR codes om online te kunnen gaan.
  • Middelen met een langere geldigheidsduur kennen een eigenaar; afdeling communicatie bewaakt dat deze eigenaar de actualiteit van de informatie waarborgt (regelmatige updates).

Kerninformatie

Een aantal communicatiemiddelen behoren tot de kerninformatie van Careyn. Het betreft ons pakket aan brochures en folders over onze locaties en dienstverlening. Die komen volgens een vast basisontwerp tot stand en vormen samen een afgestemd pakket:

  • Bewonersinformatie (intramuraal): brochure op A4 formaat met tweedelige opzet: een locatiespecifiek deel en een algemeen Careynbreed deel (het ‘blauwe’ deel). Voorbeeld (PDF)
  • Uitleg en gebruiksinstructie over procedures en voorzieningen (intramuraal en extramuraal): brochure op A5 formaat. Voorbeeld (PDF)
  • Wervende locatieinfo (intramuraal): folder (drieluik A5 formaat). Voorbeeld (PDF)
  • Wervende info over voorzieningen en diensten (intramuraal en extramuraal): flyer (A5 formaat) of folder (tweeluik A5 formaat). Voorbeeld (PDF)

Zelf doen of hulp inroepen?

De afdeling Markt en communicatie kan ondersteuning bieden. Lees meer over onze afwegingen daarbij.